Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Adagio: Őrjítő vágy

2008.02.01. 08:09 | welltina | Szólj hozzá!

Adagio: Őrjítő vágy


 
Ha elmúlt ez az éjjel, a hajnal így talál,
Hogy így ölellek téged át, a szó csak suttogás!
Míg gyengéd álom száll rád, én arcod nézem még!
A csendben szíved dobban, e percet mindig őrzöm én!

Mert nincs több kétség, csak Te vagy és én!
Az új nap már bármit kér, azt csak érted tenném!

Karjaid közt érzem, megtalál a csend,
Mert az élet néha sokat kér, amíg majd hozzád enged!
Néha még nem érted tán, messze miért járok én!
Nem kell fény, hogy rám találj! A perc mit őrzök visz
hozzád!

 Mert nincs több kétség, csak Te vagy és én!
Az új nap már bármit kér, azt csak érted tenném!
Mert felhők közt szállni, ha húz is a mély!
Nem félek, mert érzem, bennünk sok az erő!
Ez az őrjítő láz!

Ahogy dobban még a szíved, bennem úgy tisztul a fény.
Hogy nem számít más többé, csak amit most érzek én!

  Mert nincs több kétség, csak Te vagy és én!
Az új nap már bármit kér, azt csak érted tenném!
Mert felhők közt szállni, még ha húz is a mély,
Nem félek, mert érzem, bennünk sok az erő!
Ez az őrjítő láz!
Ez az őrjítő láz!
Ez az őrjítő láz!
Nem félek, mert érzem, bennünk sok az erő!
Ez az őrjítő láz!
Ez az őrjítő láz!


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr54316827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: videó adaggio őrjítő vágy
süti beállítások módosítása