Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Emilio - Rég várt szerelem

2008.02.03. 16:12 | welltina | 1 komment

Emilio : Rég várt szerelem


Egyszer az életben
Csak egyszer van ilyen esély
Érzem, ne félj!
Nincs abban véletlen
Hogy hozzád tévedtem, ne félj!
Sorsunk elér
Minden gond távol van
Úgy, mintha álomban járnék
Légy mindig mellettem
Szólj rám, ha rossz széllel szállnék

Ez rég várt szerelem
Ezer éve keresem
Egy szép vágy szívemen
Őrizlek, s Te fogod a kezem
Örök varázs, gyönyörű varázs!
Ez rég várt szerelem
Ezer éve keresem
Egy rég várt idegen
Érzem már, hogy megmaradsz nekem
Örök varázs, gyönyörű varázs!

Jön még az életben
Vár ránk sok kéretlen veszély
Óvlak, ne félj!
Szebb lesz, mint képzeltem
Ez nem csak éretlen szeszély
Sorsunk elér
Minden gond távol van.
Úgy, mintha álomban járnék
Eddig csak szenvedtem
Másokkal nem ment a játék.

Ez rég várt szerelem
Ezer éve keresem
Egy szép vágy szívemen
Őrizlek,s Te fogod a kezem
Örök varázs,gyönyörű varázs
Ez rég várt szerelem
Ezer éve keresem
Egy rég várt idegen
Érzem,hogy már megmaradsz nekem
Örök varázs,gyönyörű varázs.


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr59320070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Címkék: videó szerelmes emilio rég várt szerelem
süti beállítások módosítása