Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Baby Gabi és Lala : Őrült szerelem

2008.02.08. 12:37 | welltina | 3 komment

Baby Gabi  és Lala : Őrült szerelem


Tudod, megbabonáztál
Amikor szemedbe néztem én
Te vagy, akire vártam egyedül
Most látom, megérte.

Van az úgy, hogy messzire szárnyal a szívünk
Hûvös bárányfelhõkön át,
Minden útról majd egyszer visszatérünk,
Csak menj tovább.

Õrült szerelem, amit érted érzek,
Nem feledem, ahogy ránk talált,
Õrült szerelem, igazi szenvedéllyel ég, úgy vártam rá.

Lehet, szemtelenül élek, de így jó
Mert sohasem félek,
Igaz tûzben égek, szeretem,
Aki mást mond, az téved.

Édes álmok forró, vad tengerében
Megfürdünk te meg én
Gyermekfejjel sírtam, de tõled érzem
Hogy van remény.

Õrült szerelem, amit érted érzek,
Nem feledem, ahogy ránk talált,
Õrült szerelem, igazi szenvedéllyel ég, úgy vágytam rá.
Õrült szerelem, ami hozzád szólít,
Nem feledem, ahogy ránk talált,
Õrült szerelem, igazi szenvedéllyel ég, úgy ég.

Õrült szerelem, amit érted érzek,
Nem feledem, ahogy ránk talált,
Õrült szerelem, igazi szenvedéllyel ég.
Szenvedéllyel ég...

A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr31329461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marhácska 2008.02.08. 15:11:17

A mézet hol kell megmelegíteni lehet mikróban vagy csak tölgyfaerdőben készült tábortűz felett lehet?

welltina 2008.02.09. 14:05:15

Szerintem próbáld ki tölgyfaerdőben, mikróban

Lucy 2008.07.26. 00:14:17

LÉGYSZI VKI KÜLDJE EL EZT A SZÁMOT!!!!!!!
lucy1213@citromail.hu KÖSZI!!!
Címkék: videó szerelem szerelmes baby gabi valentin nap lala őrült szerelem
süti beállítások módosítása