Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Zséda - Mindhalálig mellettem

2008.02.03. 08:23 | welltina | 2 komment


Zséda - Mindhalálig mellettem


Ugyanúgy minden új napon,
futok végig a városon,
s e monoton világ már
egyre többet kér.

S ha semmi nincs már a zsebemben,
de te látszol a szememben,
mégis szép a reggel,
veled bárhol ér.

 S ha nem látnám többé,
hogy felkel a nap,
s olvad a jég!
de tudnám, hogy vársz rám
a felhők alatt,
az nekem elég.
Hát bárhol és
bárhogy
Ébredj vagy
álmodj
mindhalálig mellettem,
s nem hiába léteztem. A földön s az égben, a
ködben,
s a fényben
mindhalálig éreztem,
semmi nincs, mit vesztettem.

Ha minden tervem a porba hull,
csak egy gondolat éli túl,
hogy milyen lesz az érzés,
mikor átfogsz majd.

Amit hordozok magamban,
ami nincs benne szavakban,
de valahányszor látlak,
tudom sírig tart.

 S ha nem látnám...


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr98322364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eri · http://httpveryblonde 2008.10.05. 00:04:50

mit irjak még ma ,tán semmit ha elmegy lesz dal neked
Címkék: videó szerelem szerelmes zséda mindhalálig mellettem
süti beállítások módosítása