Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Desperado: Gyere és álmodj

2008.02.10. 08:01 | welltina | 1 komment

Desperado: Gyere és álmodj


 

Mikor az ajtómon kilépett
Kisírt, szomorú szemekkel,
Akkormár rájöttem, hogy mindent
Csak én rontottam el.

Lehet, hogy nem tudtam megadni,
Ami kellett volna neked,
De soha nem tudtam tagadni,
Hogy mennyire szeretlek.

Gyere és álmodd az álmunkat újra,
Még nem kell, hogy vége legyen.
Gyere és álmodd az álmunkat újra,
Csak nézz rám és fogd a kezem.
Bánok már mindent, és nagyon fáj itt bent ez az egész nekem!
Hát gyere és álmodd az álmunkat újra velem!

Most megtanulhatom újra,
Hogyan éltem nélküled,
Hogyan higgyem el, hogy többé
Már nem lehetek veled.
Desperado: Gyere és álmodj
Kevés volt még belõled.
Minden percben hiányzol.
Kérlek, ne légy süket, ha hallod,
Hogy ez a dal csak neked szól.

Gyere és álmodd az álomunk újra,
Még nem kell, hogy vége legyen
Gyere és álmodd az álmunkat újra
Csak nézz rám és fogd a kezem.
Bánok már mindent és nagyon fáj itt bent ez az egész nekem!
Hát gyere és álmodd az álmunkat újra velem!

Gyere és álmodd az álmunkat újra
Még nem kell, hogy vége legyen
Gyere és álmodd az álmunkat újra
Csak nézz rám és fogd a kezem.
Bánok már mindent és nagyon fáj itt bent ez az egész nekem!
Hát gyere és álmodd az álmunkat újra velem!


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr32326830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kitty 2008.06.23. 12:56:29

igen jó a klipp meg a szöveg is
Címkék: videó valentin szerelmes desperado y love you gyere és álmodj
süti beállítások módosítása