Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Zámbó Jimmy - Örökkön-örökké (ever and ever)

2008.02.02. 19:05 | welltina | Szólj hozzá!

Zámbó Jimmy : Örökkön-örökké (ever and ever)


Ever and ever for ever and ever
Úgy kérem én
az égtől:
Maradj még velem!
Mindig és mindig és örökkön örökké
így legyen.
A szíveddel
védd az én szívem.
 Százszor volt már úgy,
hogy mennem kellett
százszor vártad azt,
hogy visszatérjek.

Ever and ever for ever and ever
úgy kérem én
az égtől:
maradj még
velem!
Mindig és mindig és örökkön örökké
így legyen
míg élek én
maradj velem.
 Százszor volt már úgy,
hogy mennem kellett,
százszor vártad azt,
hogy visszatérjek.

Ever and ever for ever and ever
úgy kérem én
az égtől:
maradj még
velem!
Mindig és mindig és örökkön örökké
így legyen
még élek én
maradj velem.


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr82321554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: videó szerelem zámbó jimmy ever and ever örökkön örökké
süti beállítások módosítása