Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Apostol - Nem tudok élni nélküled

2008.02.03. 06:52 | welltina | Szólj hozzá!

Apostol - Nem tudok élni nélküled

Átéltem a kínok kínját, elhagytak az álmok,
Rájöttem nincs remény, semmit érek én, nem is vagyok.
Nem várom, hogy megbocsássad azt, hogy elköszöntem,
És mégis kérlek én, újra légy enyém, maradj velem!

Nem tudok élni nélküled, engedd, hogy élhessek veled!
Nem tudok mással élni már, emléked úgy börtönbe zár.
Nem tudok élni nélküled, engedd, hogy élhessek veled!
Esküszöm, mindent megteszek, hogy ezt soha ne bánd te meg.

Próbáltam én elfeledni minden szép emléket,
Rájöttem, nem lehet, mert a képzelet hozzád vezet.

Nem tudok élni nélküled, engedd, hogy élhessek veled!
Nem tudok mással élni már, emléked úgy börtönbe zár.
Nem tudok élni nélküled, engedd, hogy élhessek veled!
Esküszöm, mindent megteszek, hogy ezt soha ne bánd te meg.


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr69321946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: videó szerelem valentin apostol nem tudok élni nélküled
süti beállítások módosítása