Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Adagio - Te vagy

2008.01.31. 12:35 | welltina | Szólj hozzá!

Adagio - Te vagy




 
Mennyi kedves és jó, egyszerű szó,
amit félve mondtunk el.
Nem tudtuk még, mennyire szép
az ami ránk vár.

Hosszú heteken át csak egy barátot láttam
és lassan fogtam fel, hogy ez az egész
valahogy sokkal több lett már.

Te vagy a zene a néma csend után,
te vagy nekem a május délután,
te vagy a sziget az élet tengerén,
te vagy nekem a perc mit vártam én.

Ahogy fut az idő sokszor van,
hogy egy nő és egy férfi másképp dönt
marad az út, két külön út egymástól távol.
Nekünk egyszerű volt, minden mellettünk szólt
és a holnap ránk köszönt.
Igazi vágy lehetett minden álmunkból...

Te vagy a zene a néma csend után,
te vagy nekem a május délután,
te vagy a sziget az élet tengerén,
te vagy nekem a perc mit vártam én.

Vártam én, vártam én, vártam én...
Nem titok rég, hogy az élethez álom kell...
Repülni kell még ha nincs is szárnyunk...
Repülni kell, repülni kell, repülni kell...
mindig fel, mindig fel, mindig fel...

Te vagy a zene a néma csend után,
te vagy nekem a május délután,
te vagy a sziget az élet tengerén,
te vagy nekem a perc mit vártam én.


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr74319240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: videó szerelmes adagio te vagy
süti beállítások módosítása