Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Amanda Lear - Enigma, Give a bit of mmm to me

2008.01.21. 06:31 | welltina | Szólj hozzá!

Amanda Lear - Enigma, Give a bit of mmm to me


Give a bit of hmmm to me,
and I´ll give a bit of hmmm to you
Give a bit of hmmm to me,
and I´ll give a bit of hmmm to you

And your eyes like a laser
Every time cut me deeper

Give a bit of hmmm to me,(you´re a mystery)
and I´ll give a bit of hmmm to you (it´s so confusing)
Give a bit of hmmm to me,(you´re a mystery)
and I´ll give a bit of hmmm to you (or am I dreaming)

Are you devil or angel
Are you question or answer

For you I break all the rules and
For you I´ll go to the moon
Cause you´re the one
There´s no one else

For me you are an enigma,
For me you are really a mystery

I just can´t make you out
Are you real or am I dreaming
This is all very confusing
Especially when you start to singing …

Give a bit of hmmm to me,(you´re a mystery)
and I´ll give a bit of hmmm to you (it´s so confusing)
Give a bit of hmmm to me,(you´re a mystery)
and I´ll give a bit of hmmm to you (or am I dreaming)

Are you devil or angel
Are you question or answer

For me you´re an enigma,
For me you really are a mystery

For you I break all the rules and
For you I´ll go to the moon
Cause you´re the one
There´s no one else
There´s no one else

Give a bit of hmmm to me,(you´re a mystery)
and I´ll give a bit of hmmm to you (it´s so confusing)
Give a bit of hmmm to me,(you´re a mystery)
and I´ll give a bit of hmmm to you (or am I dreaming)……


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr16316947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: videó amanda lear
süti beállítások módosítása