Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Egy csendes este - Szerelmes SMS

2008.01.29. 07:52 | welltina | 3 komment

Eljöttem érted, mert szeretlek téged, reszket az ajkam, hogy ajkadhoz érjek,
hogy öleljelek, hogy szorítsalak, tüzes ajkaimmal lágyan csókoljalak.


Egy dalt sodor felém a szél, minden rezdülés rólad mesél.
Azt súgja szépen, csendesen, rád vágyik a szívem, kedvesem.


Egy csendes este, amikor nem vesznek körül a barátok,
becsukom a szemeimet és rád gondolok... halkan érted sóhajtok. 

Egy gyöngéd ölelés, mely elfeledtet mindent. Csak a pillanatnak élsz, mely megér minden kincset. Egy forró csók, mely tüzes a vágytól, érzem: örökre hozzád láncol.

Este, ha lefekszel, tárd ki az ablakod, elküldtem hozzád az én csillagom.
Egy pillanatra kérlek figyelj rá, mert a nevemben szép álmokat kíván.

Egy fiú és egy lány lehetnek barátok, de megtörténhet, hogy egymásba esnek.
Lehet csak egy időre, lehet rossz időpontban, lehet túl későn, de lehet, hogy örökre.


Egy nap megkérded tőlem, hogy mi a fontosabb számomra, te vagy az életem?
Én pedig azt válaszolom, hogy az életem.
Erre te elhagysz, pedig ha tudnád... Te vagy az Életem!


Elvitted tőlem a napot, a holdat és minden csillagot.
Többé szivárványt sem láthatok, nem mámorítanak illatok.
Nélkülük még elvagyok, de nélküled én meghalok



A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr34311764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata 2008.12.01. 18:01:39

Az én életem szerelmem neve csak anyit árulhatok el rola hogy ugy hivják ádám szeretlek babám... imádlak édesem iimmááddllaakk..

kata 2008.12.01. 18:05:00

ő az én rózsám életem szerelme de a valodi neve,gál ádám....ha lehet nekeresetek rá köszönöm mert kitépem az öszes hajatokat...sziasztok

kata 2008.12.01. 18:09:44

az én rózsám az én szerelmem az én életem szerelme az én uram az én csávom az én édesem az én aranyom kedvesem szerelmem nagyon de nagyon szeretlek pusz kata a szerelmed...
Címkék: sms szeretet szerelmes y love you
süti beállítások módosítása