Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Korál - Amikor mellettem vagy

2008.02.14. 21:01 | welltina | 1 komment

Korál - Amikor mellettem vagy


Én nem tudom, mit mondanék, ha arról kérdeznél
Meddig tart, és mit jelent a szerelem
Mert azt sem szeretném, ha rosszat sejtenél
Nem értenél, vagy épp csak rosszul
Értenél, vagy túl erősen bíznál bennem

Ismerem az évszakok változásait,
Túléltem néhány búcsúzást, ha fájt is
Elvesztettem már néhány jóbarátomat
Ma sem tudom, hogyan, hol, mikor, és miért
Csak azt tudom, hogy változom én is

Van úgy hogy jó úton megyek
De valahogy mégis eltévedek
Jót akarok, de ügyetlenül
Fogadkozom, de nem sikerül
Nehéz újrakezdenem

Amikor mellettem vagy, miden egyszerű
és amíg mellettem leszel
Hiszem, hogy nem bukom el soha értelmetlenül
Hiszem, hogy nem sebez többé oly könnyen a szó

De nem tudom, mit mondanék, Ha arról kérdeznél
Meddig tart, és milyen erős a szerelem
Örökké talán, vagy holnap vége már
Hidd el nekem, nem tudom, de ha válasz létezik
Meglehet hogy itt van ebben a dalban

Amikor mellettem vagy, miden egyszerű
és amíg mellettem leszel
Hiszem, hogy nem bukom el soha értelmetlenül
Hiszem, hogy nem sebez többé oly könnyen a szó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr75339358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Címkék: videó szerelem szerelmes y love you korál amikor mellettem vagy
süti beállítások módosítása