Translate

Valentin nap

Február 14. Valentin napja - A szerelmesek napja - Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem

Valentin nap története, szokások

Párkereső

Ha még nincs párod, keress magadnak itt!
Kattints a képre!

Bookmarking

Szerelem - dalban

Szerelem - dalban

Szerelmes SMS

AJÁNLATOK

Szerelmes versek, idézetek

Valentin ünnepére

Sztárok és a Valentin nap

Utolsó kommentek

Csézy - Általad vagyok

2008.02.10. 10:39 | welltina | 1 komment

Csézy - Általad vagyok


Gondtalan, az, az élet, melyben társra várok,
Súlytalan, nincs mi megzavar, ha nem vigyázok,
Nem gyötör kín és vágy,
Ez könnyű út álmos világ.

Hirtelen, jön egy változás és szívem máris
Védtelen, nagy a félelem, hisz elvehetnéd mindenem
S ha ez vár rám,
Mi most vagyok, azt el nem dobnám.
 
Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a Föld, ma szárnyalok
Jobb az, aki általad vagyok.
Ez bármit megér.

Végtelen, ami bennem él, s ki így szeret, az nincstelen,
Soha nem lehet, hisz elvihetnéd mindenem,
Ha elmennél,
Mi lettem én az több mindennél.
 
Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a Föld, ma szárnyalok
Jobb az, aki általad vagyok
S ez bármit megér.

Hiba volt, s ami fájt, ami voltunk rég elégett.
Sose volt, sose várt nagy a tűz mi tőled éltet
Így kell láss, hogy minden percem tőled más.

Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a Föld, ma szárnyalok
Jobb az, aki általad vagyok.

Dér voltam csak téli éjszakán
Tőled ez a csepp, ma Óceán,
Voltam én a jég, ma lángolok
Százszor jobb, mi általad vagyok.
S ez bármit megér.


A bejegyzés trackback címe:

https://valentinnapja.blog.hu/api/trackback/id/tr62333194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eri · http://httpveryblonde 2008.10.05. 00:34:15

ide sem kell már több szöveg
Címkék: videó szerelem valentin szerelmes valentin nap y love you csézy általad vagyok
süti beállítások módosítása